Biz gazi yok desek de sanıyorum o minicik karınlarında bağırsaklarında birsuru gaz biriktirebiliyorlar. Benim oğlum 8 aylık. Malesef hala düzene girmedi uykusu. Dün 5 te uyudu. Sıcak kompres yapmayı deneyin. Havluyu ütü ile ya da sıcak su torbası ile ısıtıp sadece havluyu karnına ayaklarına koyun. Rahatlatacktir. Daha çok küçük. Muhtemelen gazi var. Gazını çıkarsa bile yine de gazi oluyor o dönemde. Allah kolaylık versin