aselnur34 Geçmiş olsun bende o illetten kaybettim babamı koahtan yani.. bakım istiyorr solunum cihazına bağlanmıştı 3,4 ay öyle kaldı sigarayı bıraktı ballı süt içiriyordum yoğurttt özelliklede. Meyve sebbze ağırlıklı beslendi hava aldı sürekli solunum makinasını bıraktı doktor bile hayret etmiştii iyileştiğine. Babamda 50 yaşındaydı artık vucudunda kan kalmamıştı ciğerler bitik haldeydi dediğiniz gibi ama makinasız hava almadan durabiliyordu. Çok bakım isteyen bir hastalık bu.. Tabi baban ozaman niye vefat etti diyceksin iyileştim diye sigaraya başladı işe başladı bakımı bıraktı 2 ay sonra vefat etti malesef.. Allah şifa versin Birşey olmaz Allahn izniylee 🙏🏻🙏🏻