birkizbirerkekannesii öemede uyuma dışında hepsi aynı 🤦🏻♀️ Gündüz en fazla 10 dk uyur oda 2 kere gece de salla babam salla 😱 buarada benim kızımun ismi de Hafsa duru 2 ay önce kurs hocamın yanına gitmiştim çok ağlıyo çok sinirli bi bebek dedim oda Hafsa validemiz de zaman zaman peygamber efendimize yüzünün rengini değiştirirmiş dedi yani Hafsa validemiz de sinirli bi hatun muş 😂 kızım isminin anlamını taşıyo diye düşünmüyo değilim 😂