[url=https://hizliresim.com/mpVG2U][img]https://i.hizliresim.com/mpVG2U.jpg[/img][/url]
oğlum 12 aylık 3 aylıktan beri kabız koyun gibi yapıyor en sonunda doktora götürdüm gastroenterolojiye test yapıp süt ürünleri ve yumurtayı baharat dana eti vs hep kesti ihtimal olabilir diye aynı zamanda dubhalac başladı . Şimdi bu lekeler çıkmaya başladı yüzünde kolunda gögüğnde tek tük ama yediği şeyler ise
kahvaltı
yulaf bebek irmik elma
zeytin salatalık
öğlen
kabak havuç tavuk suyu ıspanak
akşam
Yine aynı
ay nolur yardımcı olun deliricem🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️