Kalkanok Arkadaşlar tecrübeleriniz üzere size danışmak istedim bebeğim ilk başta paramiliter kullanıyordu ama 3 Aydan sonra gelişimi azaldı şuan sma golf kullanıyoruz ama Onu da severek içmiyo ve galiba kabızlık yapıyı sizce hangi mamayı kullanmalıyım geliştiren mana hangisidir
ayazlianne Kalkanok bende kilo alımı durdu diye dün similac'dan sma golda geçtim, ama bebeğim pek sevmedi gibi 90 cc içerken 60 cc e düştü
BusraElaa Kalkanok benim bebeğim emmedi sütümü sağıp veriyorum günde 300 ml kadar bide mama veriyorum humana kullaniyoruz kilo alimi çok çok iyi ayda 1kg 100 gram aliyo bebegim
Nevingunes Kalkanok humana kullanıyorum kabızlık yapmadı ve kilo aldırıyo hiç değiştirmedim. Tavsiye ederim 🤗
Haticektrnc Canım benim bebeğim 31 günlük hem anne sütü hemde mama içiyo. İlk başta aptamil kullanıyoduk çok memnunduk sonra bir tanıdık Sma tavsiye etti onu aldık ama zor bitirdim inanki çünkü benim bebeğimi doyurmadı hep ölçek arttırmak zorunda kaldım. Şimdi tekrar aptamil e geri döndük aptamil kullanıyoruz. Hiç kabızlık problemimiz olmadı
Htc_klcc Haticektrnc bende aptamil kullanıyorum iki güne bi yapıyor kakasini ama kilo aldırıyor mu bende çok merak ediyorum
Asiyenur ayazlianne canım o ses sevmediğinden değil Sma daha doyurucu olduğu için 60 CC doyryr demekki
Haticektrnc DilekB_ Neden emmiyor ki acaba. Biberondan dolayı mı ? Meme uçlarıyla emzirmeyi denediniz mi. Onlar da silikon ya belki o şekilde emer
Aysegulisaa54 BusraElaa sütü kaç cc vereyek ayarlıyorsunuz ne kadarlık benımkide emmiyo sağiyorum 1 aylık
BusraElaa Aysegulisaa54 içebileceği kadar cikiyo zaten 60 ml 90 ml arasinda degsyo toplami 300 ml oluyo onu söyledim 🙂
Aysegulisaa54 BusraElaa anladım canım bende 30 cc le başladım yavaş yavaş çıkardım 60 cc veriyorum bitiriyor doymuyor herelde mamada veriyorum günde 2 3 kere aptamil
Aysegulisaa54 BusraElaa aynen öyle inşallah böylede olsa uzun süreli anne sütü alırlar yeterki alsın diyorum
BusraElaa Nesoo12 ama anne sütü de veriyorum tek basina mama değil bende öyle dusunmustum doktorumuz anne sütü de yarıyodur dedi