Znrkrgl Kızlar normal mi sizce ? Yapmıyor yapmıyor bi yapıyor sırtına kadar. Kabız olsa katı olurdu ama sulu bi şekilde yapıyor. Sizde nasıl ?
hadiceasaf Znrkrgl eğer karnının doyduguna eminseniz sorun değil hergun kaka yapmak zorunda değil çişini yapması önemli olan . Ben gaz sorunu onu huzursuz ettiği için kullaniyorum
karalim Znrkrgl sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal dediğinize göre kabız değil normal🤗 benim bebişim haftada bir yapardı o kadar rahatmış ki şimdi günde 3 kez falan yapıyor yani diyeceğim o ki ek gıdaya geçene kadar böyle olur sonra düzelir 🤗
Adlk Znrkrgl 😊normal bitsnem 7 8 gün yapmaması normal kabul ediliyor eğer ki çok zorlanıyorsa bir çay kaşığı sızma zeytinyağı içir poposuna da kulak çöpü ile sür fitil lavman kullanma onlar alışkanlık yapıyor ve zararlı
Arasannesi Znrkrgl çiş önemli.kaka 10 gune kadar yapmaması normal bulunuyor.kakasında herhangı bır anormallık yoksa(mukus,kan,siyah parça,sureklı yeşillik ya da herhangı farklı bir gorunum) yaparken zorlanmıyorsa huzursuzlugu yoksa bır sorun da yoktur
hadiceasaf Benim bebeğim ilk doğduğu günden yana sıkıntısı var aynı bu şekil yapamıyordu . Zeytinyağı öneririm eğer mama kullanıyorsa bir iki çay kaşığı içine koyun emiyorsa bir çay kaşığı ile verin . 2-3 saat içinde yapacaktır . Gaz damlaları da aynı şekilde Kakasini yapmasını sağlıyor. Nurse harveys gaz damlası çok etkili bakıyorum yapmıyor uyuyamıyor hemen veriyorum yapıyor ve rahatlıyor. Çok sıkıntısını çektim öneririm
Znrkrgl hadiceasaf çişini yapıyor her 3 saatte bir dolduruyor bezini ama kaka yok malesef .hem mama hem de emziriuorum .bu aralar meme reddi yaşıyoruz biraz aç kalıyo ama çok aç olsa durmaz durmuyor zaten . Karnı taş gibi sürekli masaj yapıyorum ,samp simplex ve biogaia kullanıyorum
hadiceasaf Znrkrgl gaz damlalarının faydasını gördüm mu canım? Biogaia da baya iyi bunları kullanmanıza rağmen etki etmiyorsa başka gaz damlası deneyin her bebeğe aynı etkiyi göstermiyor maalesef.. kaka yapmaması sorun olduğunu göstermez cıs yapması yeterli kaka yapamayınca huzursuz oluyorlar sadece 💆♀️ . Zeytinyağı ile karnına masaj yapıp sıcak havlu tarzında bir sey bağlayın onereceklerim bu kadar ben hepsini denedim faydasını gördüklerimi yazdım sizede şifa olur inş
hadiceasaf Baransdnz 20 damla bitkisel ürünler hemen etki etmez ama emin olun akşama kadar yapacaktır.
Baransdnz hadiceasaf ben şurubunu kullandım hiç Bi faydasını görmedim aksine onu verdikten sonra bebeğim kakasını yapmıyor zorlanıyor
Uvercinka Znrkrgl Benim yavrum da 32 günlük 6-7 günde bir yapıyor. Anne sütüyle besleniyor, sadece gece 30 cc mama veriyorum. Acaba o mu yapıyor diyorum ama sırf mama ile beslenenler napıyor ozaman 🙄 zeytinyağı içiriyorum, poposunu da uyarıyorum ama nafile. 6. 7. Gün ancak yapabiliyor 🥺 Acaba sütüm mü yetmiyor?