İyi geceler kızlar kafamdan uydurduğum ama gerçekten kilo aldıran bi tarif vercem şimdi. Bir kaseye 3 tane bebek bisküvisi yarım muz 2 çay kaşığı zeytinyağı 50 cc anne sütü koyup iyice ezelim ayrı bi tavada 1t.k irmik 1t.k pirinç unu az su koyup pişirelim onu da o ezdiğimiz karışıma ekleyelim. Bebeğiniz 6 aylıktan büyükse pekmez de koyabilirsiniz benim kızım çok severek yiyor bebişlere afiyet olsun ☺️🥰