Bugun zor gecti hastaneye alindim ama dahada otesi olmicak .oglusumunda sesin duydum videosun izledim 🤣ohhh keyfime diyecek yok. Bi enerji gelmiski bana nefesim gucleniyo agzimdaki hava bile beni kesmiyo😆 yasamak guzel bende guzel olan herseyi severim . Corobacigim daha kime bulastiginin farkinda digil.dun bi kardesimiz yaDigi gibi BEN HASTANEDEN KORONANIN ASISIN BULUPTA CIKICAGIM😆😆😆😆