Senelerdir vardi fakat sikayetim yoktu hiç. Kremlerle gecmisti. Dogumdan sonra kabizlik yasadim ve kabizligim bitmiyor,duphalac aldim ilk gun ise yaradi simdi yaramiyor ve bitti zaten. Bugun cok kan aktı😔 diyorum ki, hastaneden randevu alsam hemen ertesi güne var, ameliyat olsam.. bebegim 31 gunluk, emiyor. Virüs var evet ama bu acıya katlanilacak gibi degil yasayan bilir.. ne önerirsiniz?