Esoeso İye batma diye birsey yok. Anne sütü alan bebeklerde yeşil kaka normal sayılıyor mukuslu ve kanlı olmadığı sürece normal şüpheniz varsa lütfen doktora götürün. Bebek üşütünce yeşil kaka yapar derler eskiler onla da alakası yok. Tamamen eskiden insanlar sürekli bir seyler uydurmalarından oluyor eskiden imkansızlıklardan doktora gidilemediği için.