Kızlar merhaba. Ben normalde numaralı lens kullanıyorum ama gözlerim rahatsız etmeye başladı. Gözlük alacağım ama doktordan randevu da alamıyoruz tabi bu durumlardan dolayı. Bu işler şu an nasıl işliyor bilen var mi. Direk gözlükçü ye mi gitmem lazım