Esra11 Kızlar 4aylık bebeğim var henüz adet görmeye başlamadım şu aralar sık sık karın ağrısı yaşıyorum acaba adetim mi gecikiyor emziriyorum da böyle birşey yaşayan var mı
28aydnz Esra11 bende aynı şekılde sabah cok karın ağrısı bel ağrısı cekıorum tık yok ama 🤦♀️Delırecem eb sonunda😂
Eslemervaninannesi Esra11 bilgim yok emzirip adet goruyorum gerci gunume 1 hafta var benim de agrim var ama ustte kalsin diye yazdim
28aydnz Bende 8aylık bebeğimm var korunma ilaci kullanıyorum sadece 2hafta kullanmadm 13.gn oldu adet olmadım 8.gün test yaptım negatif cıkdı ilacmı adet görmemi engelliyor anlamadım bu virüs yüzndende hastaneye hıc gidesım yok aklım cok karısık