Merhaba, 6 ay 12 günlük kızım var oyunlardan çok çabuk sıkılıyor malum karantinadan dolayı dışarı çıkamıyoruz kimseyle görüşemiyoruz zaten bebeğimi yalnız büyütüyorum. Sürekli farklı aktiviteler araştırıp uygulamaya çalışıyorum ama çok ilgisini çekmiyo gün içinde sıkıntı yaşıyorum 10-15 dk arası tv açıyorum bu aralar bende çok bunaldım ama vicdanım rahat etmiyo istiyorum ki birlikte sürekli oyunlar oynayalım, eğlensin öyle oyalansın ama pek olmuyo gibi geliyo 😕 siz neler yapıyosunuz gününüz nasıl geçiyo bebişlerle? Oynamaktan keyif alması için ne yapmalıyım?