Nurl 22 aylık kızımı yaklaşık 2 hafta önce bıraktırdım. Ama kademeli olarak bıraktım. Emzirme sayısını azaltarak 16.ayda tek emzirmeye düşürdüm( yemek yemiyordu). Daha sonra tamamen bırakmaya karar verdiğimde “ sen artık büyüdün , süt bitti anneciğim meme bitti” dedim. Sabah kalktığında emiyordu bir tek , ilk sabah mızmızlandı gel sarılalım sana masal anlatayım dedim saçını okşadım. Teklif ettiğinde süt bitti meme bitti gel oyun oynayalım dedim. 1 hafta sonra hiç teklif dahi etmedi. Kolayca tiksindirmeden bıraktık şükür☺️