Ezgiasya Canım benim oğlum kolik. Az baktım yorumlarda gördüm, 22 günlükmüş bebeğin.
Öncelikle bebekler ilk 3 ay kendini anne karnına sanır. Hava soğuk gelir sıcak gelir, ışık olur karanlık olur, gazı olur, bir yeri ağrır, bezi pislenir, her şeyi tamam olsa sırf anne kokusu meme ister keyfi.
Deneye yanıla öğrencen bebeğinin huyunu suyunu.
Benim oğlan gündüz 2 saat uyudu Nebe suresi açıp dinlettim. Bak saat gece 4 olmuş, akşam 6 dan beri uyanık.
Ağlıyor ıkınıyor sızlanıyor gene ağlıyor.Üstelik bugün 40ladık da.
Her akşam banyo yaptır,sabah akşam karnına sırtına masaj yap bebeğinin.Her emzirme sonrası gazını çıkart çıkartabildiğin kadar.
O uyuduğunda sende uyu ama 1 saat ama 10dakka.
Bebek bu, 10 yaşına kadar uykusuz ağlak gaz sancılı olmucak.
9ay nasıl bazı sıkıntılar vardı, geçti gitti. Bu ilk aylarda öyle geçicek gidicek.
En önemlisi bebekler negatif enerjiyi hisseder.Oğlum dertlenince alıyorum kucağıma, açıyorum göğsümü ten tene temas yapıyorum.Sakin sohbet ediyorum “ ağlıyorsun anladım annecim, gidicek sıkıntılar, annen yanında,bir gün daha büyüceksin.Birazdan zort yapcaz gark yapcaz.Benim oğlum delikanlı olcak vs... “
inan ki sakinleşiyor.Her gün bilgisayardan yasin nebe bakara filan açıyorum.Bebeğim kucağımda dinliyoruz ben okuyamasam da şuanlık.
Bir de doktordan gaz damlası istedik, fayda etti o da bize.
Her gün kendinde duş al. alamıyorum dersen şöyle yap, ben yapıyorum. Soyuyorum bebeğimi, kendimde.Alıyorum kucağıma, ılık duşa kucağımda giriyoruz sadece su. Köpük vs yok. 10dk duruyoruz öyle, çıkıyoruz. Havluya battaniyeye sarıyorun altında tek bezle. Üstüme bi gecelik geçiriyorum. Uyuyor veya uyumazsa sakin duruyor.
Çeşitli yöntemler deniceksin.
Geçicek annesi bugünler.
Allaha şükür eli kolu düzgün sağlıklı evlatlarımız var,hala 9 senedir evlat için uğraşan arkadaşımın ablası var.Dua ister hep.
Rabbim bize mucize vermiş,sabretcez.