Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık bir hafta önce öksürüğü fenaydi doktira gittik cigerkerinde sıkıntı yok genzindeki balgamı atmak için oksuruyordu peditus şurup kullandık beş gün öksürüğü baya hafifledi yine arada öksürüyor ama genzinde hala balgam sümük var nefes alması rahat ama at öksürüğü derler ya hıh hıh yaparak rahatlamaya. Çalışıyor bunu yaşayan var mı doktira götüreyim mi sizce tekrar bı öneriniz var mıdır virüs var çıkarmak istemiyorum çocuğu ama tam rahatlasın istiyirun bı yandan da.