Gulsum71_ Merhaba sevgili anneler 40 günlük bebegim var 2 gündür saat 11 gibi uyaniyor gece 1 kadar huysuz agliyor aç olabilecegini düşünüp emzirmek istiyorum emmiyor böyle durumda olan anneler neler yapiyosunuzyardimci olurmusunuz
anne15 Gulsum71_ iki gündür bizde öyleyiz 30 günlüğüz . Gaz sıkıstığı için ne emiyo ne duruyo biraz rahatlayınca masajla vs sakinleşince emiyo emerken uyuyo ama bu sefer yatırınca uyanıyo o yuzden yarım saatten fazla kucağımda tutuyorum . Hele dün bu ilkti yaptığı uysun nede olsa iki saatte uyandırcam diye kucağımda tuttum
Mirayimran Gulsum71_ gaz sancısı olabilir ağrısı olabilir çok fazla uyaran almış olabilir gün içinde birçok sebebi olabilir çünkü daha küçük