Durui Kızlar keratin bakımı yaptırmak istiyorum.bebeğim sadece anne sütü işe besleniyor.3,5 aylığız. Bu konuyla ilgili Bilgi sahibi olan var mı, bebek için zararlı olur mu diye endişe duyuyorum
Denizo Durui Yamansmom Kızlar benim abim yılların eğitimli bayan kuaförü bende doğum yapali 2 ay oldu ama hala yapmama izin vermiyor yoksa bende çoktan yaptiracaktim iki üç ay daha bekle diyor bebek zarar gorebilirmis emzirdigimiz için
Ipekk Durui çok fazla kokusu var yaptırmıştım ben gözüm yanıyordu sürekli . bebek bu kokuya maruz kalacak sonuçta
Denizo Durui sonuçta kimyasal madde olduğu için canım kokusu yapısı etkiliyor insanı ben boya da yapamıyorum kimyasal madde olduğu için