busra37 Begum0702 çok çok normal canım. 2.aydan itibaren belli süre meme reddi oluyo ama sakın zorlama benim kızım 4 6saat arası emmemişti o zmaanlar. Geçici meme reddi bu zorlarsan kalıcı olur bide biberon vs bişeye sakın başlama
Eslemervaninannesi Begum0702 dert ettigin seye bak 2 ay 15 gunluk savasarak emziriyorum gogsumu bosalmadigi icibde mastit oldum bi meme iltihapli ve kanli malesef veremiyorum tek meme +mama yapcaz 😏
Ad_123 Begum0702 Emmeyi istememesi ne kadar sürüyor ? benim bebeğimde yeni yeni başladı ağlama kriz tutuyor ve o esnada asla memeyi almıyor bende zorlamıyorum oyalıyorum sakinleştiriyorum en sakin olduğu anda ağzına süt sıkıp sütün tadını almasını bekleniyorum daha sonra emiyor bu şekilde çözüm buldum ama huy değiştirdi bir anda
Selinkaradag Begum0702 bizimkinde 2 aylık 10 günden fazladır devam ediyor emiyor çok kısa bi süre sonra mememi çekip çekip bırakıyor sütümü sağıp veriyorum😔geçici mi bilmiyorum doymuyor diye korkuyorum
Begum0702 busra37 4 gündür besin alerjisi yüzünden özel mama veriyoruz biberonla 2 gündür de memeye gelince ağlıyor ancak uykudan uyanınca emiyor
Begum0702 Ad_123 uykudan uyanınca emiyor ama uyanıkken emmiyor ağlıyor oyalıyorum ediyorum gene veriyorum yok gene ağlıyor
Mystery1701 Ben de aynı durumdayım bi 3,5 4 haftadır 2 ay 28 günlüğüz çok üzülüyorum göğsüme gelince kıyameti koparıyor
Begum0702 Mystery1701 umarım tez vakitte düzelir benimkisi de uyanıkken emmiyor ağlıyor uykudan uyanınca biraz emiyor
Suheylaemir Bende aynı durumdayım kızlar benimkide 3 aylık iki gündür hiç emmiyor krize giriyor napıcaz yokmu caresi ben mama veriyorum mecburen ama hiç vermek istemiyorum
Begum0702 Suheylaemir bende besin alerjisi yüzünden sütümü sağıp mamayı katıp veriyordum günde 3 kere bugün yermeyeceğim bakalım ne olacak uykudan uyanınca emiyor sadece uyanıkken emmek istemiyor ağlıyor
Eslemervaninannesi Begum0702 saol kuzum cogu kişi duzelince sutum cekikdi diyo duzenli sagiyorum cekilmezse insallah emzirebilirim
Ad_123 Begum0702 Siz bilirsiniz ama bence uykusunun gelmesini bekleyin emmeye zorlamayın ters tepiyor çünkü biraz ona bırakın bu durumu sersemleyince emecektir diye düşünüyorum umarım bir an evvel atlatırız bu dönemleri
Begum0702 Ad_123 zorla olmuyor tabi bende akışına bıraktım ne zaman emmek isterse o zaman emzireceğim umarım eskisi gibi çok emmek istediği zamanlar geri gelir 🙏🤲
Begum0702 Eslemervaninannesi inşallah çekilmez evlatlarımıza sütümüzü emzirmek nasip olur şifa olur 🙏🙏