Hayırlı geceler herkese bebeğin 7 ay 10 günlük ilk kez ateşlendi ve 15.30dan beri 3 saatte bir ateşi çıkıyor 38,5 / 38,2 en düşüğü 37,8 oluyor tek zıbın la duruyor şuan calpol içirdim ılık duş aldırdım geniz burun akıntısı yok öksürük hapşırık yok alttan iki diş çıktı üst damakta patlamak üzere dişte yok hastaneye gitmeye korkuyorum ama götürmek durumundayım 🤷🏻♀️sizce neden olabilir üşütmüş olabilir mi ama evden hiç çıkmıyoruz anlamış değilim🤦♀️