Kızlar ben aslında hapoy mom kullanıcısıyım bebek doğduktan sonra bu uygulamayı kullanmayı düşünüyordum ama happy mom bakımda sanırsam girilmiyor.. Dün akşam 6 buçuktan beri düzensiz sancılarım var saat 11 buçuk ta düzene girdi 10 dakika da 1 sonra 7 oldu 5 oldu ama gerçekten 5 dakika da bir sancı gelir derlerdi inanmazdım nasıl tutuyor 5 dakika da bir anlamadım rahimde kasılmalar oluyor dün gece 3 e kadar yatamadım sancılar dan sonra uyuyakalmısım gunduz oldu 2 3 saate bir karın ağrısı kasılmalarım oldu şimdi de sancım var dakika tutuyorum sizce hastaneye gitmeli miyim rahim ağzında açılmadan da şüpheleniyorum kızlar heyecanlıyım derdimi nasıl anlattım hiç bilmiyorum ama siz beni anlayınn