Umutununannesi Seda_12 ben verdım valla verdıgımı de söylemedim ablam doktor o bile veriyor bebegıni asıya götürmeden çok kişi den duydum veriyorum dıye
Umutununannesi Beyzanurlina yerleri acıyordur ıgnenın bende surekli ates var mı diye bakyrm da sukur ıyı
Batu37 Beyzanurlina hayır canım ateşi yoksa verme ateşi yükselmeye başlamıştı benim oğlumda hemen üstünü çıkardım kafasını ıslattım iyi geldi bu sefer bünye her aşıda fitil ilaç vs isticek bünyesi alışması lazım
Batu37 Beyzanurlina bizimde öyle oldu hemşireye sorduk 2 gün sürer dedi bizimki sürekli uyumuştu aşı ağır geliyor
Beyzanurlina Batu37 evet kuzum uykulu bızım kızda hıı yapıyo dalamıyo agrısından calpol alimde nolur nolmaz dursun evde
Mom0870 Beyzanurlina benimki de bi tutuyor bi tutmuyor bebek arabasında gezerken tutardı şimdi gezemiyoruz evde keyfine göre bi tutuyor bi tutmuyor 😀 bizi parmağında oynatıyor. Kuzucum ateşini ölç sık sık canım eğer aşılar ateş yaparsa ilk gün yapıyor zaten
Batu37 Beyzanurlina bende çok vicdan yapmıştım öyle görünce seni çok iyi anlıyorum inşallah ateşlenme olmadan hemen düzelir 😞bizimki o gün hep kucakta uyumuştu hiç inmemişti
Beyzanurlina Mom0870 suanlık bişey yok kusum 10 dk önce ölçtüm gene 36.9 en fazla bu kadar çıkıyo buda normal oldugu için üstünü falan örtmedim aşı yerınden bacaklarını örttüm sadece
zeyno__081119 Beyzanurlina bana hemşire 38 i görmeden verme şurup demişti 37,70 de ben hemen calpol vermiştim ama bizim ateş ertesi güne kadar sürmüştü. Korkma geçicek Allah’ın izniyle
Emircik Umutununannesi bu ıshal nasıl oluyır benim bebeğimin altı hep cıvık pütürlü kaka oluyır ama koyu kuvamlı değil ishal bumu oluyor acaba
Umutununannesi Emircik anne sütü alan bebek hardal sarısı cıvık pütürlü kaka yaparmış normal o sekılde ama ishal olunca rengı yesile dönüyor pütürleri yok oluyor poposunu silerken kaka su gbı akıyor bezine su gbi yayılıyor
Kizlarininannesi Talha2020 konu harici ama rotavirüs aşısı yaptıracak mısınız bu ay? Bizimde 3. Ay dolacak cuma günü malum durum dan sebep karar veremiyorum 🤷♀️
Talha2020 Kizlarininannesi valla canım bizimde Perşembe doktor randevumuz var eşim gitmeyelim diyo ben yaptırmak istiyorum gerçi eşimde istiyo ama valla hala kararsızız
Masalseyhan Beyzanurlina canim biz bugun 4.aya girdik 4.ay aşisimi varr?? Normalde benim hemsire hep bilgilendirirdi aşı oldugu zaman
lide Beyzanurlina valla bana doktorum 38.2 yi gördüğünde kullan demişti ben çok huzursuzluğunu görünce direk calpol vermiştim rahat uyumuştu bi kaç gün huysuzluk yapabilir ama canının yandığını hissediyorsanız verebilirsiniz bence