Ahsenveannesi Egeymen size kan ilacı verildi mi kakasinda değişiklik oldu mu Bizde bugün aşı olduk kan ilacı verdi hemşire bebeğimin kakasinda ufak ufak kirmiZilik var di sizdede oldu mu
Egeymen Ahsenveannesi evet vegaferon verdi 2 gün kullandım ve uyku düzenimiz bozuldu, hiç ıkınma yan oğlum ıkınma ya falan başladı ben de kullanmayı bıraktım içeriğinde paraben varmış zaten 😯 onun yerine eczaneden bestiron aldık temiz içerikli ve daha iyi geldi 🙏
Umutununannesi Bizde bugun olduk asımızı hemsıre arabaya geldı yaptı asıyı içeri girmedik. Vegafron dıye bı damla verdi ama almadım Ben içeriği hakkında etkısi hakkındahıc olumlu birsey duymadım ozel aldım eczaneden bestiron adı
Ahsenveannesi Egeymen teşekkürler tmm bende eczaneden almayı dusunuyorum Kakasinda değişiklik olmuş muydu
angelfish Ahsenveannesi kan ılacı verdı fakat doktorumuz kan tahlılı yapılmadan kullanma kanı dusuk olmayabılır dedı baslamadım bende. Hayır kakasında bır degısıklık yok
angelfish Kuzey-41 bızım hemsıre arabada yapmayı kabul etmedı ıcerıde kımse yok hemen vurdurur cıkarsınız dedı
AsilAtaMom Sabah bizde 4. Ay aşısı için gideceğiz uyku girmiyor gözüme. Rabbim evlatlarımızı korusun 🙏🏻
ArdenliHayat bizim bugündü aşımız ve uykuya dalmadı bi türlü çünkü huzursuzluk yaptı ateşi biraz oldu geri indi sonra daha yeni uyutabildim
Hulya123 Bizimse haftaya var 4. Ay aşısı ve sağlık ocağındaki bir doktorda Koronavirüs çıkmış napacağımı bilemiyorum
Gokubcera Ahsenveannesi cnm kan ilacı dışkının rengini değiştirir genelde koyu our siyaha ve yeşile yakın. Demir ilacı kan ilacı aynı. İlacın yan etkisi de dışkının rengini değiştirmsi. Hamilelikte Demir ilacı aldıysanız muhakkak sizde de olmuştur ordan hatırlayın
Egeymen Ahsenveannesi yok kaka renginde yapısında falan Bi değişiklik olmadı sadece biraz ıkınarak yaptı işte ☺️
Atikeemre14 Eymeninannesii1 2 tane ası yapıyorlar bacaklarından ates yapabılıyor calpol onerıyorlar 5 saate bır cay kasıgı demıstı bızım ebemız bugun bız 6 ay asımızı olduk 1 agızdan 2 sı bacaktandı bıraz huysuzlandık ama suan mısıl mısıl uyuyor sukur ayrıca saglık ocagına erkenden gıt bence zaten bebeklerın oldugu bolume kımseyı almıyorlar sen ve bebegın bırde hemsıre oluyor canım