Betsel Annem yanımda destek doğumdan beri bezini banyosunu hep o yaptı farklı şehire gidicek ben tek kalınca nasıl yapıcam bilmiyorum pskolojik çok değişiğim sezeryandan dolayı bel ağrım var bebeği çok ayakta tutamyrm ne yapcm😕
Deletedmom414 Betsel e sende basla biseyler ogrenmeye annen yanindayken ufaktan. kendine guven bu kadar korkma
elvinmasal Betsel ben de sezeryanla doğum yaptım 10 günlükden beri hep yalnız baktım hem de kızım çok gazlı bir bebekti
neyzen15 Betsel valla Allah onun sabrınu gücünü veriyor ama sen her şeti kendin yapmaya çalış annen gidinve bocalarsın ben yalnızım mesela şükğr bakıyorum
Balbebekannesi Hiç korkma derim, şimdi annen yanında olduğu için güven duyuyorsun , tek kalırsan üstesinden gelirsin diye düşünüyorum , evlat güç ve cesaret verir insana . Annen başka şehre gidene kadar , bebeğinin bakımlarını sen üstlen
Htcesylmzz Betsel telaş yapma. İş başa düşünce yaparsın ama sana tavsiyem biraz bişeyler oku izle sor annene. Bende sezeryan la doğum yaptım çok ağrılı bi doğumdu 6 ay oldu oğlum sana yemin ediyorum daha bu sabah karın ağrısıyla sızısıyla uyandım. Demek istediğim yaparsın kendine güven.
Ssedaa Betsel ya kusura bakmayında bu kadarda salmayın kendinizi bende sezeryan oldum hemde alerjim olduğundan ağrı kesici alamadım dehşet ağrı çektim bebeğim yoğunbakımda kaldı bende refakatçi olmadan anne otelinde kaldım yoğunbakımda artık beslemesini sen yapacaksın bezini sen değişeceksin dediler herşeyi de yaptım tıpkı ordaki tüm anneler gibi. Sizde annenize yaptırmayı bırakın kendiniz yapın kendinize güvenin siz bir annesiniz.
AyzaLina Betsel ben doğumundan 2 gün sonra tek başıma baktım sezeryan Doğum yaptım birde suan 5 ay 12 günlük kızım yapamam deme en alasını da yaparsın. Sadece biraz izle ve araştır burda da elinden geldikçe yardımcı olunuyor.
Deletedmom409 Betsel oy çok iyi anlıyorum seni annem iki hafta yanımda kaldı gittiğinde çocuk gibi ağlamıştım. Ama artk bizde anneyiz ve hem kendimiz için en önemlisi de çocuğumuz için güçlü olmalıyız toparla kendini canım ben bunu başarırım de inşallah gerisi gelir unutma başarmanın yarısı inanmaktır❤ sen güçlü olursan bebiş te bi o kadar mutlu olur❤sağlıcakla kalın inşallah 🤲🌿
Yagizkus Betsel benim Bebeğim çok küçük doğdu 1840 gram 40 cm. 8 gün küvezden sonra elime verdiler tam 1800 dü. Banyosunu annem yaptırıyordu onun dışında ben ilgileniyordum ama annem1 hafta dolmadan gitti. Bende gideceği için korkuyordum güven veriyordu Çünkü ama gidince her şeyini kendim yapmaya başladım. Hiç merak etme her şeyini annenden daha güzel yaparsın kendin bile şaşırıyorsun ki benimki küçücüktü
Umutegem Bende sezeryan dogum yapyim annem esim vardi sagolsun dha sonra annem gitti esim ise basladi derken kendim yapmaya başlamışım banyosu icin bi kac sefrr arkadadi cagirdim ssgolsun geliyordu ama kafaya dank etti dedim ya ben ne zamana kadsr milleti cagiracam yanimda hep biri mi olmasi lazim dedim suan oglum 14 ay 15 gunluk ve bu xamana kadar hep tek baktim esim sagolsun bakar eder ama uyutamaz
snil Anneniz yanınızdayken bebekle ilgili her şeyi siz devralın. Bezi vs her türlü halledersiniz, banyoda da anneniz yanınızda olsun desteğe ihtiyacınız olunca yardım eder alışırsınız hiiiiç korkmayın.. Her ilk biraz endişeli oluyor ama birkaç kere yapınca hemen alışırsınız 🌺
Tiviti30 İlk çocuğumdaki halim geldi aklıma😊 oğlum ilk altına yaptığında anneee diye bağırmıştım ben bunu nasıl temizlicem diye. İlk yalnız kaldığımda (birkaç saat oda) içimden herşey kontrol altında diye diye kendimi dizginlşyordum… ama şimdi ikinci oğlum oldu ve lohusayım ve 1haftalıkken olduktansonra tek başımayım… Kendine güven zaten kısa zamanda çocuğunun hareketinden ne istediğini anlamaya başlarsın. Bu çocuk bir şekilde bakılacak 😊😊😊
Denisskaratas Betsel bence hiç korkma benm annemde yanımdayken öyle düşünüyordum bakamam edemem diye ama o gittikten sonra kendim yaptım herşeyini şimdi 51 günlük yapıyorum tek banyosunu yaptırmıyorum küçük doğduğu için
Yigidom Betsel sezaryen oldum ilk günden beri tek kaldım istemedim kimseyi yanımda tamam annem gündüzleri geliyordu ama geç hep tek kaldım hep tek yıkadım yani annen yanında diye pna güvendin diye şimdi giderse yapamam diye düşünyosan tek kalınca oyle olmayacak ama bi kere yapınca anlayacaksın
ikiprensesannesiiiii Betsel benim annem de 3 ay benimle kaldı bebeğimin herşeyini ben yapıyordum ama gece uykuları konusunda annem çok yardımcıydı nöbetleşe bakıyorduk gidince o yüzden çok zorlandım zorlanmazsın diyemicem o yüzden 😄 hatta yaklaşık 1 ay sonra ben yanına gittim biraz dinlenmek için döndüm yine ayaktayız sabaha kadar 😞
Muselo Betsel Hiç endişelenme çünkü sen bir annesin artık ve yavruna en iyi sen bakarsın bende aynı senin gibi düşünüyordum inanırmısın bezini bile bağlıyamuyordum herşeyi annem yapıyordu ben heralde bakamıcam beceremicem dediğim an bana bir güç geldi ve sanki yıllardır bebek büyütmüş gibi bir tecrübeyle yavrumu büyütdüm hiç korkma sakin ol ve güçlü ol bunu başaracaksın inan bana