Zynpglsrn Benim kızım 3 aylıkken kucakta oturmaya çalışıyordu şimdi tam oturuyor kucağa alındığında ama bı yerlerde oturtmadim hiç sizce destekli ne zaman oturtmalyim.
2bebe-1anne Zynpglsrn ay benim oğlanda şuan tam olarak öyle eşimin kucağında oturmak istiyor ama ben korkuyorum açıkçası ara ara harf beli boşluk kalacak şekilde oturuyoruz kucağımızda ama çok küçük diye düşünüyorum hala gerçi kızımda 4 buçuk aylıkken oturmaya başlamıştı