SeverusSnape Yorumlarınızı paylaşır mısınız? Beden uyumu nasıl, sızdırıyor mu, pişik yapıyor mu? Prima Premiumcare 5 numara kullanıyor kızım şuan.
Mom567 SeverusSnape ben kullandım normalde goon kullanıyorum ama dersen seç tabiki goon 👍 ben beğenmedim açıkcası
SeverusSnape Birkoalaanasi beden olarak kıyaslayabilir misiniz peki? Primanın 5 numarası ile aynı mıdır acaba? Sleepy 5 numara primaya göre küçük mesela bence.
SeverusSnape Mom567 ben de goon kullanmıştım, sızdırması olmasa çok güzel bir bez ama sızdırma sorunu yaşamıştım ben. Yoksa çok yumuşak, iç bariyerleri de sıkı değil kesmiyor.
Yusufyigit-1 SeverusSnape goon bende yeni aldım kullanicam inşallah ama oyuncak gibi geldi bana😂çok hassas bir bez. İnşallah memnun kalırız
SeverusSnape Yusufyigit-1 evet yumuşacık, iç bariyerleri de bebeği rahatsız etmiyor. Bence memnun kalırsınız :)
Aysealy Ben sleppy kullanyrdm kampanyada diye canbebe aldm beden bana göre küçük sleppy kiyaslarsam sevmedim göstergesi de yok