Berrin0612 Merhaba arkadaşlar,bebeğim 4 aylık bu kafta Demir ilacına başladım sağlık ocağının verdiği.kullanır kullanmaz bebeğim kabız oldu napmalıyım sizce ?
_pln_ Berrin0612 bende ocean kullanıyorum canım 🥰 alma şansın varsa önerirm.. hem rengi sağlık ocağındaki gibi değil krem rengi gibi hem de aromalı. Herhangi bi kabızlık sorunu veya farklı bişeyle karşılaşmadım ayrıca içerisinde paraben yok
_pln_ Berrin0612 bildiğim kadarıyla d vitamininin belli bi yaşı yok kullanılabilir ama sağlık ocağındaki ebemiz 1 yaşına kadar mutlaka düzenli kullan demişti canım