Nazyavuzalp Hanımlar dogum yapalı 5 ay oldu sezaryen sonrası gerceklesen o üşüme titreme olayım hala geçmedi arada bir cok fena yokluyot benı titremekten aglıyorum o an ölüyorum hiss geliyor sizde de böyle durum oluyor mu ben cok bunaldım bu durumdan artık
Hafsa_anne Nazyavuzalp bende üşüme ve titreme eskiden de olurdu böyle sanki bianda tüm kanım çekiliyor ve kendimi yatağa zor atıyorum titreye titreye konra ellerim karıncalanıyor sonra da vücudum ısınmaya başlıyor bende anlayamafım sebebini yıllardır ara ara olur
sherlock_mom Nazyavuzalp ya bende şuan 29 günlük lohusayim dediğiniz gibi banada özellikle geceleri yoğun titreme ardından da su gibi terleme geliyor yatak bile islanio zor bı durum gerçekten sizinki baya uzun sürmüş ama
Nazyavuzalp gvnkbr Bende farkındayım normal degil şu virüs bi bitsin gidicem ınsallah merak edıyorum neden bu ladar sık sıtma tutuyor beni 😟
Gamze88 Benim doğumdan hemen sonra oldu 5 gün oldı geceli. Kansızlık olabilir dediler ama hastanede oldım
Hilalceee O bu kadar uzun sürmüyor diye biliyorum, bi doktora göründünüz mü? Hormonlardaki düşüşten dolayı oluyor
Hafsa_anne Nazyavuzalp ya benimki sebepsiz yani bi sebebi yok aslında belki vardır da biz bilmiyoz bende sık sık kansızlık demir eksikliği olur belki ondandır
Nazyavuzalp Hafsa_anne ya belkide ondadır ama benı coo ypruyor bu durum duşa girmeye bile çekinir oldum psikolojimi etkiledi sankı dustan cıkınca aniden üşüme titreme hali olacak sanıyorım
Bereninannesi_ Bende sezaryen oldum ama hiç üşüme titreme olmadı aksine aşırı terleme oldu bende kırkım çıkana kadar falan suya girip çıkmış gibi oluyordum resmen. Bi doktora görünün bence
Hafsa_anne Nazyavuzalp çok sıkıntı oluyorsa karantinadan sonra doktora git bakalım bide ben söyle bir çözüm buldum sabahları kalkınca mutlaka sırtıma bişey alıyorum ozaman o kadar olmuyor
Nazyavuzalp Hafsa_anne bende hrmen hırka yelek giyiveriyorum ınsallah bitsin su süreç gidicem doktora