Acrbaby biz varız 🖐🏻 simdi 4 aylığız, bir aydir salyalar, ellerini emmeler.. eline ne verirsen ağzına goturuyo. Gunde iki kere de acıyla ağlıyor, eli agzindayken. Saglik ocagindaki dr bakti, görünürde bir sey yok dedi, kendi dr una goturmedim daha. Erken çıksın da istemiyorum açıkçası 😩😩