ZulosummDuam Canım merhaba, biraz evvel postunu gördüm ama bir fikrim yok açıkçası diye bir şey yazmayayım dedim. Tekrar denk geldi şimdi kayıtsız kalamadım. Ben de dün ilk kez adet oldum 5 ay sonra. Ama normal adet olur gibi oldum. Kahverengi değil de direkt olarak kırmızı. Ancak ben hamileylen de lekelenmem bir gün sürdü öyle bir hafta kahverengi şekilde olmadı. Bence adet olmuşsundur gibi geliyor. Sonuçta farklı bir süreçten geçtik. Normal olabilir bu şekilde gelmesi gibi düşünüyorum…