ozgearpaci Nurcihan123 5 ay önce medar da Doğum yaptım 2600 Doğum 500 tl epidural ücreti verdim ilk başlarda doktorum emel biliciydi daha sonra aynı hastanedeki Numan beye geçiş yaptım çok çok memnun kaldım tavsiye ederim
Nurcihan123 @Sum87 emel hanima muayene oldum memnun kaldim sezeryan icin de anlastik tesekkur ederim tekrardan 💐💕
Nurcihan123 @tuba_1 Merhaba sezeryan oldunuz heralde sizde süreç nasıldı anlatabilirmisiniz? Birde persembe gunu anestezi işlemleri var da aç mı tok mu gidicem sormayı unuttum son olarak ücreti dogumdan sonra mi ödüyoruz bunlari sorcakken unuttum 😊 Yanima neler almaliyim 2 gece kaliniyormus ne lazim olur en cok birde gaz cikarmayi hemen yapabildiniz mi
tuba_1 Nurcihan123 canım öncelikle ben çok ağrı çektim tabi ki insandan insana değişiyor ücret yatış yaptığım gün verdik yanidoğum günü iki gün değil bir gün kaldım canım anestezi işlemleri soru soruyorlar ac gitme tok git :) Biraz geç gördüm:)
Rayihaaa Canım Bende kandıradayım, kocaeli tıpta doğum yaptım gölcükte özel kocaeli hastanesi diye geçiyor ve bende senin gibi sonradan özele karar verdim Ayşegül Gürler e gittim ve gerçekten çok memnun kaldım 39. Haftamda gitmiştim 🙊
Mom44 Nurcihan123 ben geçen sene doğum yaptım aile konağa gidiyordum 2300 liraydı doğum (devlet hastahanesinde yaptım doğumu bu arada😂)ama arkadaşlarım diğer hastahaneler için hangisi tam olarak bilmiyorum 2500 civarı diyorlardı
Merveeipek Medar hastanesi ile ilgili pek bir bilgim yok ama bende yeni doğum yaptım 22 gün oldu izmit özel konak hastanesinde doktorum Firdevs şekerci baran aşırı memnunum çok ilgili güler yüzlü bir doktor tavsiye ederim. Ben 2019 takipli olduğum için 3300 TL ödedim sezaryen oldu. Bu ücretin içinde fotoğraf çekimi de var. Normal doğum ücreti de 3000 TL.
Efa Nurcihan123 3000 i bulur belki de geçer canım ben orada yaptım ve emel bilici kesinlikle tavsiye ederim Ahmet bey de iyi ama daha yoğun olur
Efa Nurcihan123 zam gelir sanmıştım her ay zam geliyor çünkü demek şu olaylardan dolayı olmadı.. gayet iyi canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Hatice3424 Nurcihan123 yeni doğum yaptım yani 2 buçuç ay önce 2800 verdik yada 2600 olabilir bilmiyorum ama normal doğumdu agrı kesici tarzı hiçbirşey vurduramadım bu yüzden fiyat oynamadı