Cansuu1 Evlerimiz cok yakın 300mtre kadar falan.. Hediyemi göndericem ama görmek istiyorum. Ama dısarı cıkmak sıkıntılı npcam 😐
Deletedmom409 Cansuu1 Şimdilik görüntülü konuşmayla yetinin inşallah bu virüs biterse güzel bi supriz yaparsınız annişinize❤ Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin İNŞALLAH 💜
gvnkbr Cansuu1 mutlu yılları olsun torununu daha çok görmek istiyorsa goruntuluyle yetinin 😕bende babama çok düşkünüm kanseri atlattıktan sonra bile bu kadar ayrı kalmamistik ama. Herşey onlar için
Deletedmom814 Cansuu1 boyle günlerde çiçek sepeti imdadiniza yetişir hemen bir çiçek sepeti ile iletişim kurun hoooppp çiçek geldi dogum günün kutlu olsun annecim 😀
biranne11 Cansuu1 Evet şuan hislerinizi herkes yaşıyor emin olabilirsiniz ama geçecek 😊 sadece daha güzel günler için sıkıntı çekiyoruz ☺️
Cansuu1 gvnkbr cok zor gelıyor gurbette gıbıyım resmen ben hıc bu kadar ayrı kalmamıştım. Allah kımseyı annesiz babasız bırakmasın🧡
Birkoalaanasi Bugün babamın doğum günüydü. Görüntülü aradık, kekin üzerine bir mum yaktık babam üfledi felan. Çok zor ama çok önemli evde kalmak.. 🌱