İyi akşamlar kızlar. Bebeğim 3 ay boyunca meme reddi yaptı sadece uykuda emdi. Şimdi 5 aylık memeye döndü ama şimdi de sütüm azaldı. Mama biberon kabul etmiyor kesinlikle. Sütümü arttırmaya çalışıyorum. Bu süreçte eds denemek istiyorum. Bu yöntemi kullananlar bana yardımcı olabilirler mi?