sevgi91 benim nişanım geldi bekledim arkasından o gün içinde sancılarım arttı gittim 1 santim açıklık var dedi yatış verdi doktor. Kendi doktorum geldi bana dediki ailene haber verdim doğumu yarına anca olur ilk doğum çok bekleriz dedim sende dinlen dedi sancılarm bir anda arttı, sonra geliyor dememle doktorum tam açıklık doğuma alın demesi bir oldu 4 saatte doğum yapmış oldum doktor da şok geçirdi. Neyin nasıl olacağı brlli olmuyor sancılar şiddetlenmeye başladığında gitmekte fayda var. Zaten açıklığına göre yatış vereyim mi vermeyeyiö mi diye soruyor doktorlar