Sum87 Artık canıma tak ettiği için basladık bugün 2. Gün Gece uyandığında aç değilse nasıl uykuya geçişini sağlıcam ve yinede ara ara uyanıyor normal mi ?
Susamm Sum87 eger karnının tok olduğunu biliyorsam kucağıma aliyorum sakinlestiriyorum tekrar yatiriyorum
Susamm Sum87 maşallah. Yani her bebeğin huyu farklıdır tabi ama kendimden örnek vereyim benin oğlum 8 bucuk aylık. Normalde beslenme icin gece hic uyanmamasi gerekir ya da 1 kez beslenme icin kalkabilir cok okudum bu konu hakknda ayrıca doktorumuzda beslemeyebilirsin dedi fakat gece yine de 2 kere besleniyor. Atıyorum aksam 19.30 da gece uykusuna yatıyor 22.00 de ağlayarak uyanıyor. Hemen beslemiyorum sakinlestiriyorum susamstr belki diyerek su teklif ediyorum sakinlesince yatiriyorum beşiğine piş pişi açıyorum bazen hemen dalıyor bazen yarim saati buluyor az önce de olduğu gibi. Ama gece 2 gibi uyanırsa belki açılmıştır diyerek emziriyorum. Cok mu uzun yazdım 🙄
Sum87 Volmine sabah 9.30-10.00 gibi uyanıyor öğlen 13:00-13:30 gibi uyuyor 15:00 gibi kalkıyor uyku eğitimine basladığımızdan beri tek uykuya düştü 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Sum87 mervenisam hadi ya nasıl uyutuyorsunuz ? Açıkçası ben çok ağlar diye düşünmüştüm ama hiç fena gitmiyoruz sanki🤷🏼♀️
Sum87 Susamm yok yok gayet ayrıntılı oldu biz bile hala gece beslenmesine kalkıyoruz teke düşürmeyi basardım analık yüreği içim rahat etmiyor 🤷🏼♀️ Bende çok araştırdım dediğiniz gibi ihtiyacları yok şuan gece beslenmesini kesmeye çalışıyoruz bakalım umarım basarırım 😅
mervenisam Sum87 inşallah demekki hazırmış bebeğiniz ne güzel siz alıştırın düzeniniz bozulsada dönmesi kolay olur benimki memede uyuyordu bazende sallayarak zor olmaya başlayınca bide çok hastaydım artık dayanamıyordum emziği verip yatağına yatırarak uyutmaya başladım ilk günden sonra çabuk alıştı iki hafta rahattık şimdi yine taktı memeye illa meme istiyor gün içinde emzirip yatırıp unutabiliyorum ama yine zorlamaya başladı nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum
Sum87 mervenisam biz mamayla besleniyoruz mama içerken uyuyordu ben desteksiz uyuttugumu zannediyordum ama yanlış yapıyormuşum yine sık uyanıyordu şuan emzikle uyuyor onu bile yavastan bıraktırmayı düşünüyorum çünkü emziği düşünce mızlanıyor emzik burda destek oluyor ama zamanla tabi acele etmiyorum ☺️☺️
mervenisam Sum87 aynen işte bizde böyleyiz emzirme yerine emziği alıştırmaya çalışıyorum emziği aldığı zaman bu seferde emzik düşünce uyandığında yine emzik arıyor dalmak için bende keşke emzik de olmasa kendi kendine uyuyup dalmasını öğretebilsem diyorum ama çok zor
Sum87 mervenisam hemen olmaz bencede bende zamana yaydım tamamen alışırsa inşallah kendi basına uyumaya 😌😌
mervenisam Sum87 inşallah alışırlar ama büyüdükçede emziği düştüğü zaman kendi kendine emziği yataktan alıp uyuyabiliyorlarmış belki öyle olur
mervenisam Sum87 bu arada eğer aç değilse yani eminsen emzikle uykuya devam etmesini sağlayabilirsin zaten açsa emziği emse de uyumuyor direniyor o zaman aç olduğunu anlıyorum
mervenisam Sum87 çoğaltabilirsin o zaman emzikleri illaki eline biri gelir rahat edersin gece beslenmesi bağımlılığa dönüşünce de zor olmaz mı bizim yan komşunun oğlu 4 yaşına girdi hala gece uykusunda uyanıp süt istiyor uyumuyor