deniz_1881 benim kızım yanılmıyorsam 8 aylıktı dediğiniz gibi ağlama krizleri bensiz duramama hallerine girdiğinde tam anlamıyla 13 aylık olduktan sonra kurtulduk çünkü bağımsızlaştı. 10 aylık olduğuna göre bebeğiniz muhtemelen ayrılma kaygısı yaşıyor yürüyemediği tek başına uzun süre geçiremediği için de sizden ayrılmak istemiyor. Sizin kapıdan çıkıp yan odaya gidişiniz onda annem bi daha gelmeyecek yok oldu algısı yaratıyormuş ve haliyle anne gitme anne beni yanından ayırma diye ağlıyor🙈 doktorumuz böyle açıklamıştı yürüsün tek başına takılmayı öğrensin bırakır peşini annesi demişti😌 sizin de sanırım öyle olacak zor bi süreç biliyorum ama sabır geçecek o hırçın dönemler de💜