Ayyy artık çıldırma noktasına geldim bi insan bu kadar araba manyağı olur mu !!! Bildiğin kuma sürekli arabayla ilgileniyor tüm maaşını arabaya harcıyor 🤦♀️🤦♀️ Sokağa çıkma yasağında bile bahçeye indi arabasıyla vakit geçirdi.. Bugün işten geldi direk arabaya gitti şu saat oldu daha gelmedi arabayla uğraşıyorum diyor 😤😤 Gına geldi artık kimseye anlatamıyorum derdimi birine desem şükret dışarı gitmiyor karı kızla uğraşmıyor diyor😤😤 ayyy ben mi fazla abartıyorum kızlar 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Biraz uzun oldu kusura bakmayın içimi dökmem lazımdı yoksa çıldırıcaam 😤😤😤