Çok normal ben 36 haftalık yapmıştım 1 hafta kuvezde kalmıstı ınanın 30-40 cc cıkıyordu bazen hemen götürüyorduk . Zamanla artar piskolojinizi düzeltmeye çalışın iyi düşünün boolll booll su ben net 2 lt içiyordum birde bebeğim eve gelince emzirmeye baslayınca hersey yoluna girmişti 🌸