Hanımlar benım tam 4 aylık erkek bebegım var el tırnaklarını kesebılıyorum ama ayak tırnaklarını hıc kesmedim bugune kadar anca uzadılar nasıl keseceğimi bılmıyorum uyurken kesmem gerektiğini biliyorum nasıl kesıcem ya bas parmagı kotu olmuş biraz hem tırnagı uzun hemde yan tarafı yanı etinın orda bırsey cıkmış acaba tırnak batması mı bilmiyorum nasıl yapıcam ya tırnak batması olsa canı cok yanardı dıye dusunuyorum yerinde duramazdı herhalde lutfen yardımcı olun tırnaklarını nasıl kesebılırım o tırnagının yanındaki seyı elimle hafif sekılde cıkartmaya calıstım ama cıkmadı bende dokunmadım daha 😭