Bidam Merhaba anneler. Kizim.3 ay 13 gunluk Bir haftadir cok salyasi akıyor. Sirt ustu dururken yuttugundan sanieim bir sey yok ama kucaktayken ya da yüzüstü her yer.salya oluyor. Normal mi.bu kadae olmasi??
Minigin-Annesi Bidam Evet normal benim oğlumda aynı o şekilde ayrıca elinden gelse yumruklarının ikisinide agzına sokup yalayacak o derecede el emiyor
Mecbure- Bidam aynı gün doğum yapmışız benim oğlumda 3 ay 13 günlük ve durum aynı sürekli salyalı geziyoruz , üstelik ellerini ağzından hiç çekmiyor, elinden gelse 2 elini yumruk yapıp agzına sokacak 😁😁
Nisanur889020 Bidam 3 10 günlük bebeğim benimde öyle sürekli salya eli ağzında sizinde bebeginiz emmek istemiyor mu nasıl bu aralar
Bidam Reflu falan yaziyor nette korktum. Ama baska sıkıntısı yok. Ellerini aynen yiyecek elinden gelse :)
Bidam Nisanur889020 2 ay 28 günlükken.meme reddi basladi. Ciglik cigliga. Zaten cok emen bi bebek de degildi. Ne pozisyonlar denedim. Ayakta emzirmede care buldum. Bir ara ayakta da emmedi. En sonunda 30.cc mama veriyorum biberonu ceker cekmez mememi veriyorum ancak oyle aliyor.
Hilalmhsn Suan öyle bi post arydm kızım 2 ay 18 günlük sürekli elleri agznda elini cektgmde aglyo agzi sürekli salyalanyo normal mi acaba
Bidam Nisanur889020 karanlikta uykusu tam.acilmamisken ya da uykuya dalmak.uzereyken emzirmeyi deneyin bi de kolye takin soyle dikkatini cekecek kirmizi buyuk. Ben mememe sticker bile yapistirdim. Belki dikkatini ceker diye. Asla zorlamayin. Ağlamatmayin. Gececek bu gunler deyin. Ben hungur hungur agladim. Farkli pozisyonlar deneyin. Cogu yatarak alıyormuş benimki.almadi gerci. Yaninda yatarak emzirmeyi deneyin. Ama zorlamayin aglatmayin. Inanin geciyor.
Gdogru Bidam normal günde 3 4 kere önlük değiştiriyorum. Yumruğunu ağzına sokup çiğnemeye çalışıyor 😂
bi_mucize_annesi79 Bidam valla benim kizmda 3 aylıkken başladı 6 aylık olana kadar salyasi durmadan aktı ama şuan 12 aylık hala diş yok🤦😊😀😀😀