kbr_8817 Merhaba anneler benim kızım 7 Ay 2 günlük ve sadece aaa sesini çıkarıyor . Ba ma de gibi sesleri çıkarması gerekiyor diye okudum yorumlarda . Sizlerde durum nedir ?
Anneee89 kbr_8817 bizimkide tam 7 aylık bizimkide a diyor tuhaf sesler çıkartıyor bisiler diyor ama anlaşılmıyor çığlık atıyor hece olarak net sesler ba de gibi sesler çıkarmıyor
Anneee89 kbr_8817 benim bebeğimde dil bağı var kestirecektik konuşmayı geciktiriyormus virüs çıktı ondan dolayı olabilir diye düşünmüştüm bu aralar daha çok sesler çıkarmaya basliyacaklar zaten henüz erken bence