Merhaba arkadaşlar benim bebegim 40 günlük ve reflüsü var bugn onu çok iyi başarılı bi doktora götürdm genel anlamda memnun kaldm ama gazı olmadıgını söylediğim halde bebeğime gaz damlası verdi probiyotikmiş aynı zamanda aranzda buna benzer bi durum yaşayan varmı bu ilacın probiyotik kısmı ne işe yarar?