Zumra_0325 Kizlar 19 gunluk bebegim uykudayken ictigi sut agzina kadar gelip geri donuyor. Cok rahatsiz oluyor agliyor. Reflu yatagina yatiriyorum ama yine de oluyor napabilirim. Bebeginin reflusu olanlar nasil onlem aliyorsunuz?
Sibelasfd Zumra_0325 fazlasını çıkarıyor önce emzirir emzirmez bi kaldırın kucağınızda dik dursun hemen çıkarıp rahatlasın ve zamanla azalıp geçecek başka bir şey yapamazsınız
fistikcisahap Zumra_0325 iyice gazını çıkart canım emin olmadan yatırma yatağına gerekirse yarım saat kucağında omzunda dik vaziyette dolaştır iyice çıksın ovala pat pat vur sırtına
Zumra_0325 Sibelasfd kusmasi da oluyor bazen cikarinca rahatliyor diye sorun etmiyorum. Ama bi de bogazina kadar gelip giden sut var o bebegimi cok rahatsiz ediyor. Yan yatiriyorum cikarsin diye bazen uykudayken oluyor bakiyorum oyle olunca agliyor bebegim sanki nefes darligi yasiyor gibi oluyor
Zumra_0325 Sibelasfd benim bebegim zaten alisik hep yan yatiyor canim bazen nefes nefese kalinca anliyorum kosup bakiyorum bogazi kadar cikip yutuyor geri sanirim.
Meymeninannesi Ben gaviscon infat başladım bugün öncesinde bebelac tickenar verdi doktor fakat tuvaletini yapamadı ben biraktim
Zumra_0325 Meymeninannesi gavisconu kullandiktan sonra daha iyi mi bebeginiz. Daha iyi olursa bana yazar miniz. Bi de benim bebegimin gaz sorunu var cok kasiyor kendini cikarmak icin. Gaz damlasi kullaniyorum simdilik umarim ise yarar.
Meymeninannesi Zumra_0325 işte uykuda olurda fark etmezsem diye çok korkuyorum allah korusun çok kötü bi durum bi yazı okudum ondan beri tedirginim
Ebruu07 Zumra_0325 benim kiziminda 1 aylikken reflüsü oldugunu ogrendim doktorumuz sab simplex ve maflor onerdi birde bana diyet verdi sut ve sut urunlerini yasakladi kizim simdi 3 ay 10 günlük ilaclarida biraktik bir hafta sonra diyeti de birakicaz canim
Mrvvv Zumra_0325 aynı benim oğlum bende ne yapacağımı bilmiyorum şimdi doktorada götürüyorum sürekli boğazında
Meymeninannesi Zumra_0325 tabiki yazarım bugün başladım benimkide ole sanırsın bi yerini acitiyrsun çığlık çığlığa bende sap simplex boogie nurse hepsi var nurse ve boogia kakasini yapmaya yarıyo alle vionda var bide o hemen gazını cikariyor
Elistosunanasi Zumra_0325 gaviscon düzenli kullandığınızda memnun kalırsınız bana doktorum günde 4 defa vermemi söyledi düzeliyor zamanla
Zumra_0325 Meymeninannesi ben de cok tedirginim bebegim bogulacak saniyorum ilk zamanlar bilmedigim icin hep kaldiriyordum ben.
Zumra_0325 Meymeninannesi ben hastaneye gidemedim salgin var diye hemsirem aramisti onun tavsiyesiyle metsil kullaniyorum ne kadar ise yariyor bilmiyorum.
Zumra_0325 fistikcisahap hep yapiyorum bunu sirtini ovalayip vuruyorum ama kizim memede uyuya kaliyor bilmedigim icin yatiriyordum daha once.
fistikcisahap Zumra_0325 yatırırkende sol tarafa doğru yatır mutlaka Allah korusun böyle bebek ölümleri çok dikkat et kuzuya memede uyuşa da gazını çıkart en az 10-15dk beraber evde turlayın
Damlaakin Zumra_0325 sık sık azar azar emzir gazını iyice çıkarsın ama omzuna alma bebeği omzun karnına baskı yapar başı çenenin altında duracak şekilde dik tut bebeği öyle gazını çıkar
sokomel fistikcisahap hep sol tarafa kafası yamuk şekillenmez mi bir de neden sola yatırın deniyor nasıl bir ilişkisi var
Meymeninannesi Ben bugün sunuda ark ettim uykuda ıkınmaya başlıyor benimki kucağıma alıp sırtıni ovaladimda gazi cikmiyor 2 3 kez
Zumra_0325 Meymeninannesi benimkinde de durum ayni surekli ikinip duruyor cikaramiyor gazi karni sisiyor bazen.