Bidam olabilir 4 defa gitim ama e fazla idrar kültürü yaptılar onun dışında birşey yok ama tekrar gidiyim virüs gecince kadın doğuma gitmistim geçmediği için birde deniyim demistim oda karnimda yumurtaliklara bakarken idrar torbama bakmıştı idrarın var gözüküyor diyordu ama bende tuvalet ihtiyacım yok demistim.