Annemm 2,5 aylıkken ayırdım kendi orasında daha uzun uyuduğunu fark ettim ayırınca hemde kendi kendine uyumaya alışmıştı diş dönemlerinde ve hastalandığı zamanlarda yanıma aldım hep şuan 10 aylık 6 aylıkken hastalandı ozaman kucakta uyumaya alıştı bir süre devam etti şimdi ise ağırlaştığı için ayaklarımda sallıyorum kendi kendine uyumayı bıraktı 😏😔ama odasını biliyor gündüzde odasında uyuyor