Gul3818 Merhabalar arkadaşlar 1 ay 6 günlüğüz bebeğimde kolik rahatsızlığı çıkmadı fakat fön makinasının sesi olmadan uyuyamıyor benimle aynı durumda olan var mı ? Yada aramızda kolik bebekler var mı ? ☺️☺️
canparcam123 Gul3818 oğlum beşinci ayına girecek ilk iki ay gece gündüz açıktı sabahlara kadar şimdide devam ediyorm farklı kolik müziklere geçtik..
Denizarya34 Gul3818 benim kızımda youtube da acil kolik bebek müziği dinlettim 6 ay onunla uyuyordu şimdi 1 yaşında şükür iyiyiz
Birkoalaanasi Beyaz gürültü, buziki orhan - bebeğiniz ağlamasın, fön ve süpürge makina sesini 5 ay dinledik hep birlikte 🤦🏻♀️ Kolik artık kolikti çok şükür geçiyor hiç geçmeyecek gibi oluyor ama bitiyor. Allah kolaylık versin 🙇🏻♀️
Svl01 3 aya bes gün kaldı koliğiz ve 3 aylık olur geçer diyenlere inanmak istiyordum :( daha da sürüyormuymus bu ya of
Aryasare Gul3818 ilk 4 ay sürekli açıktı gece gündüz sonra gündüzleri kapattım geceleri açıktı daha sonra geceleride kapattım yavas yavas bıraktık yani birden bırakamadık suan 5 aylık 1 aydır sessiz ortamda uyuyoruz cok sükür o günler çok kötüydü başım şişiyordu o sesten 😬
Eylulbebek Aryasare ay 7 aylığız hala geceleri kolik müziği çalıyor sabaha kadar 😂😂 uyancak diye kesmeye korkuyorumm
Brcsnn Gul3818 benim bebegimde kolik hatta hiccc uyumuyor hic bir seside kabul etmiyo agliyo 37 gunlük 😓😢
Brcsnn Gul3818 mesela 1 yontem buluyorum 2 ve ya 3 gun ise yariyo 4. Gun oda bir ise yaramiyo surekli farkli sekilde birde surekli emmek istiyo emiyo kusuyo yine emmek istiyo 😢
Aryasare Eylulbebek Bende gece keserken cok korktum uyancak diye müziği kapattım ben pişpiş demeye basladım kızım uyuyana kadar 😊 şimdi bu şekilde uyuyoz ben uyuyana kadar pişpiş diyom 😁 saç kurutma makinasından daha iyi 😁 Korktugum gibi uyanmadı kestikten sonra müziği 🙏