Alparslann Türkçeniz iyi değil sanırım o yüzden herkes sizi yanlış anlamış, çay deyince herkes normal çay diye düşündü mama yerine süt deyince doğal olarak yanlış anladı herkes.Eğer ısrarla içmezse mamayı değiştirebilirsiniz, 3. Aylarda benim kızımdada iştahsızlık başlamıştı gözlemleyin biraz