tubaacr
Once 4 aylik bebegim şiddetli tikaniklik nedeniyle hastaneye götürdüm antibiyotik ve nebul hava tedavisi dendi evde yaptik ama iyilesme gostermedi hastaneye yatirildi akabinde bogaz yangisi ve burun akintisi ile ben grip oldum ikimizde serum yedik ama hala ayniyiz bebek huzursuz surekli agliyor o agladikca ben sinirleniyorum delirmek üzereyim fena durumlardayiz doktor bana bebekten bulasmis olma ihtimali yuksek dendi dogru duzgun evden cikmiyoruz o nasil hastalik kapti anlamıyorum anneler dikkatli olun salginnnn varrr