4 aylık bebeğim var. Ne zman oturmaya başladılar yarım olarakk kucağınızda falan.
Selvaelyennn benim de 4 aylik canim birkac seferdir kucagimda yarim oturtuyorum😊
4 aylıkken yarım oturttum 5 de tam oturtum şimdi 6 aylık yastık destekli oturuyor