10aylik bebegim bugun 6.7kez kaka yapti😳 sulu bi sekilde🤔 normalde gunde 2yada enfazla 3yapardi su gibi de yapmazdi 🙄ishal oldu buyuk ihtimal ama neden 🤔oldu anlamis degilim atesi felan yokk sadece buaksam ustu uyutamadim enson 3te uyandi osaatten bu yana uyku yokk😔 normal bi durummu? anne sutu aliyor emziriyom kaka yapiyo su verdim simdide vucudu susuz kalmasin diye ishalini nasil kesebilirim acaba